wtorek, 3 stycznia 2012

Drugi match. ;D

Poprzednia rodzinka z Maple Grove zniknęła z mojego profilu bez żadnej rozmowy, ani nawet wiadomości.
Ale na pocieszenie jest kolejna rodzinka, która odpowiada mi dużo, dużo bardziej. ;)

Rodzinka z CA- Burlingame, 20 minut od San Francisco. Tylko 2 dzieci: 2 dziewczynki : 6 i 8 lat - grają na pianinie, pływają, ćwiczą teakwondo, balet i uczą się chińskiego. ;o Jeśli chodzi o rodziców to mama zajmuje się marketingiem, a tata jest lekarzem.  Rodzinka nie wpadła na mnie sama tylko Cultural Care mnie zaproponowało. ;) Ale czekam cierpliwie na telefon. ;P

Ze spraw organizacyjnych, apropo  'match' - są 2 opcje, sprawdzacie je po tytule maila od CC ( o ile z niego jedziecie) :
  • You have a match - tzn. że rodzinka wybrała was sama bez porady CC
  • Cultural Care Host Family Match- oznacza, że zostałyście zaproponowane rodzince przez agencję.
Jeśli macie jakieś pytania, prośby - pisać śmiało!. ;))
Pozdrawiam. ;D

9 komentarzy:

  1. hej!:)
    ja mam pytanie odnośnie tego, że piszesz że jesteś w CC, kończysz w tym roku liceum i masz otwarty room już teraz? :)

    pozdrawiam i życzę perfect matchu!:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja no to dzieci w super wieku!!!! i w ogole wyglada fantastycznie:)
    dzieki za podpowiedź jak wygladają maile bo nawet nie wiedziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aa w ten sposób :) mam nadzieję, ze zdam prawko za pierwszym razem, to do połowy lutego chciałabym całą aplikację złożyć. Chcę jechać z Gawo, ale tylko ze względu na koszta, bo tylko one mnie ograniczają (no i możliwość otwartego roomu bez ukończenia szkoły) :D

    ja spędziłam długie godziny w nocy czytając z zapartym tchem blogi aupairek ;d
    teraz jestem na bieżąco ze wszystkimi, które są mi znane, ale dalej szukam nowych. cudnie tak czytać o czymś, czego się niebawem doświadczy :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. aha no i ja na moim blogu jeszcze nie opisuję swojej drogi do zostania aupair, zabiorę się za to jak już będzie wszystko pewne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jutro się zapisuję na egzamin dopiero ;d ciężko będzie ze zdaniem, ale coś się wymyśli haha :D
    w Gawo otwarty room jest w interexchange, w APC dopiero jak się dostarczy świadectwo ukończenia szkoły średniej ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak z ta rodzinka nowa? był już telefon?

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat obrobka sie nie martwie, bo pewnie chłopak mi to zrobi, ja i informatyczne rzeczy to masakra jakas:P gorzej ze znalezieniem czasu-ale moze jutro cos zaczne:P

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe usmiech-to raczej niewykonalne-mam aparat:/ a sciagaja mi go dopiero w czerwcu:P

    OdpowiedzUsuń
  9. hej a jeszcze pytanko-jak to wyglada ze zdjeciami rodzin? Ty je widzisz na profilu? bo ja wlasnie nic nie mam i nie wiem czy cos jest nie tak czy tych zdjec oni nie robia:D

    OdpowiedzUsuń