wtorek, 10 kwietnia 2012

PERFECT MATCH ! :))



Heej. ;))

Rodzinka, o której pisałam w poprzedniej notce zdecydowała się na mnie ! :)) Mam swój perfect match.!
A to mail od nich:

'Hello Kamila,


We are very excited to have you be our AuPair. I want to confirm that
you agree to work with our family. You agree to arrive in the United
States on June 4th, and arrive at our home on June 7th.

I look forward to your reply. I will then hit the match button with
Aupair in America so that they can start all of your paper work.

We are so happy that we found you!'



Tak sie cieszę !. ;)) No to teraz jeszcze wiza i można zacząć się pakować. ;PP

Powodzenia wszystkim, którzy jeszcze szukają rodzinki!. :*
Kamilka. :*


14 komentarzy:

  1. Gratuluje ! u mnie nadal nic:(

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje!!! ja też się ogromnie cieszę, bo będziemy leciec razem :DDDDD ja też jestem z APIA i mam lot 4 czerwca! yay! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli miałaś szczęśliwą siódemkę :) gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  4. supeeer, supeeeeeeeeeeeeer!:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamila, tak :)jest jeszcze jedna dziewczyna -Paulina, która będzie z nami lecieć :D no i może jeszcze ktoś, nie wiem :)) pewnie, że raźniej -i w podróży i na szkoleniu :D CU! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje kochana!:) Cieszę się razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz napisać po jakim czasie od zaakceptowania Cię w au pair in America dostałaś rodzine?

    OdpowiedzUsuń
  8. 23 marca moja aplikacja została zaakceptowana, a rodzinka pojawiła się 5 kwietnia. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. hej ;) napisalam do Ciebie na skypie :P --ale rzadko tam jestem -pisz pliz na maila (podalam na skypie ;-) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje :)
    jedziemy z tej samej firmy więc może i bedziemy mieć tą samą koordynatorke :)
    A kiedy jedziesz? Bo nie doszukałam się na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Racja, racja, w sumie dzieci wiek dobry i mało do roboty aleeeee jest jedno ale, co ja bede w Kansas robić? Chyba depresji bym tam dostała haha, tam nic nie ma do roboty, podpytałam z 10 osób z USA i wszyscy mówią że jest to zadupie^^

    OdpowiedzUsuń